Dołącz do naszego zespołu w Krakowie
Pracuj w Arkadia Care
Jesteśmy prężnie rozwijającą się firmą świadczącą usługi opiekuńcze na terenie Niemiec. Codziennie w swojej pracy dążymy do tego aby wszyscy nasi klienci byli w pełni usatysfakcjonowani z naszych usług. Każda osoba z naszego zespołu pochodzi z innego zakątka Polski. W zgraną grupę połączył nas sentyment do pięknego Krakowa. Motywuje nas świadomość niesienia profesjonalnej pomocy na wielu płaszczyznach.
Codziennie przyjeżdżamy do pracy, po to by dać pracę komuś innemu i osiągnąć z tego satysfakcję.
Na wszystkich stanowiskach oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Stałe wynagrodzenie
Szkolenie przed rozpoczęciem pracy
Pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
Atrakcyjny system premiowy
Pakiet benefitów
Zobacz nasze oferty pracy
- 💗 Specjalista ds. kontraktów z językiem niemieckim
- 💗 Specjalista ds. rekrutacji
- 💗 Praktykant w dziale administracji
Specjalista ds. kontraktów z językiem niemieckim
Zakres obowiązków:
- Aktywne poszukiwanie Partnerów biznesowych na rynku niemieckim
- Mailowa i telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem oraz personelem opiekuńczym
- Organizacja i koordynacja wyjazdu i pobytu personelu opiekuńczego za granicą
- Kompleksowa obsługa kontraktów
- Współpraca z pozostałymi działami w zakresie realizowanych działań
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z potencjalnymi klientami
Wymagania:
- Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie minimum B1
- Doświadczenie na samodzielnym stanowisku (mile widziane w branży opiekuńczej)
- Samodzielność w wykonywanych obowiązkach
- Komunikatywność, kreatywność oraz dobra organizacja pracy
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji
- Asertywność i umiejętności negocjacyjne
- Umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
Specjalista ds. rekrutacji
Zakres obowiązków:
- poszukiwanie Kandydatów do pracy w Niemczech w charakterze Opiekuna osób starszych,
- telefoniczne i bezpośrednie rozmowy rekrutacyjne,
- aktualizacja baz danych,
- wstępna selekcja kandydatów,
- organizowanie i prowadzanie spotkań informacyjnych.
Wymagania:
- nastawienie na realizację celów,
- zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- znajomość MS Excel
- doświadczenie w sprzedaży, call center lub obsłudze klienta (mile widziane)
- mile widziana znajomość języka niemieckiego
Praktykant w dziale administracji
Zakres obowiązków:
- Ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
- Kompletacja dokumentów do wyjazdu personelu opiekuńczego za granicę
- Kontrola zgodności danych w systemie z dokumentacją trwałą
- Generowanie i kontrolowanie umów
- Archiwizacja dokumentów
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, ale nie wymagane
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office